Google+ Followers

Tuesday, April 29, 2014

Aku Bukan Perampas!! Part 1

Kadang-kadang dalam hidup kita banyak perkara yang terjadi tanpa diduga kan? Hujan turun tanpa diduga,eksiden tanpa diduga dan berbagai-bagai lagilah kejadian-kejadian yang tak diduga nih. Dan untuk Aina,apa yang tak diduga terjadi adalah Aina jatuh cinta. Hahaha..bunyinya simple. Alahh..jatuh cinta pun nak kecoh ke? Sabar...sabar...Aina belum habis ayat lagi. Aina tanpa diduga telah jatuh cinta dengan suami orang.. Wait..what?!

Yup! Aina terjatuh cinta dengan suami orang. Perkenalan melalui wechat membuahkan perasaan senang Aina pada dia dan setelah lebih kurang dua minggu berbual di alam maya,kami membuat keputusan untuk berjumpa lagipun dia tinggal sekitar tempat Aina menyewa je. Jangan salah sangka,Aina tidaklah keluar sesuka hati dengan orang yang Aina baru kenali. Aina cuba menyelidiki perwatakannya,adakah dia ni jenis miang? Manalah tahu dunia zaman sekarang ni,macam-macam jenis orang yang kita boleh jumpa. Selepas hati ini yakin yang dia boleh dipercayai barulah Aina membuat keputusan mahu bertemu mata dengannya itupun kami berbual-bual di sebuah kedai di sekitar Pengkalan Chepa. Ketika berjumpa dia mengaku yang dia itu suami orang. Aahhh..Aina buntu. Apa yang patut Aina buat?

4 comments:

Anonymous said...

Move on..before it's too late.. u knew it.. so.. pikir anak bini die.. put their feeling as yours then u will think twice.

Aina Lisa said...

Ehehe.. Sabar yer yunk. Baru part one tu. tunggu part dua lak. ^__^ btw thanks utk nasihat tulus ikhlas itu. :)

Suha Fasihah said...

nak tinggalkan komen jugak tapi tak tahu full story... so tunggu full story dulu...

Aina Lisa said...

Hahahahaha... Suha ni lawaklah. Hahaha.. Ok2. Tunggu tau. ^_^